субота, 4 березня 2023 р.

Ейдетика

   Ейдетика – це не тільки розвиток уваги, уяви, пам`яті, різних видів мислення, а й спосіб подачі навчального матеріалу. Вона залучає всі аналізатори дитини: дозволяє не лише побачити, а й помацати, почути, скуштувати, понюхати; подає нове через добре знайомі дітям образи.
Ейдети стверджують, що не буває поганої пам`яті, а ми просто часто не вміємо нею користуватися. А причина цього – недостатньо розвинене асоціативне мислення.
  Метод ейдетики побудований на простих принципах:
  1. Уява + позитивні емоції = засвоєна інформація.
  2. Радісна, весела атмосфера.
  3. Мобільність і доступність ігрового матеріалу.
  4. Поділ інформації, відповідно до особливостей кожної дитини.
Правила використання ейдетики:
  • Кожна гра – це комплекс завдань, які дитина виконує за допомогою картинок, іграшок, тактильних карток, кубиків, цеглинок тощо.
  • Завдання даються дитині в різних формах: у вигляді моделей, схем, площинного малюнка, письмових та усних інструкцій.
  • Завдання розміщені в порядку наростання складності, тобто в них використано принцип народних ігор: від простого до складного.
  • Більшість ігор не вичерпується запропонованими зразками, а дозволяють дітям складати нові варіанти завдань, займатися творчою діяльністю.
  • Ігри не сумісні з примусом, створюють атмосферу вільної та радісної творчості.
  • Ігри слід повторювати, адже це – необхідна умова розвивального ефекту.

6 коментарів:

  1. Ейдетика - прекрасний засіб розвитку психічних процесів у дітей! Як часто можна пропонувати дітям завдання з ейдетики? Як Ви вважаєте, чи можливо перезавантажити дітей такими цікавими вправами?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не потрібно дуже часто використовувати завдання. Краще одну вправу виконувати через 1-3 години, ніж завчати по 4-5 разів.

      Видалити
  2. З якого віку можна навчати ейдетиці ?

    ВідповістиВидалити

Методичні підходи до навчання дошкільників математики

  В сучасній дидактиці науковці розглядають навчання елементів математики як логіко-математичний розвиток дошкільника. Державні вимоги щодо...