Ейдетика – це не тільки розвиток уваги, уяви, пам`яті, різних видів мислення, а й спосіб подачі навчального матеріалу. Вона залучає всі аналізатори дитини: дозволяє не лише побачити, а й помацати, почути, скуштувати, понюхати; подає нове через добре знайомі дітям образи.
Ейдети стверджують, що не буває поганої пам`яті, а ми просто часто не вміємо нею користуватися. А причина цього – недостатньо розвинене асоціативне мислення.
Метод ейдетики побудований на простих принципах:
- Уява + позитивні емоції = засвоєна інформація.
- Радісна, весела атмосфера.
- Мобільність і доступність ігрового матеріалу.
- Поділ інформації, відповідно до особливостей кожної дитини.
Правила використання ейдетики:
- Кожна гра – це комплекс завдань, які дитина виконує за допомогою картинок, іграшок, тактильних карток, кубиків, цеглинок тощо.
- Завдання даються дитині в різних формах: у вигляді моделей, схем, площинного малюнка, письмових та усних інструкцій.
- Завдання розміщені в порядку наростання складності, тобто в них використано принцип народних ігор: від простого до складного.
- Більшість ігор не вичерпується запропонованими зразками, а дозволяють дітям складати нові варіанти завдань, займатися творчою діяльністю.
- Ігри не сумісні з примусом, створюють атмосферу вільної та радісної творчості.
- Ігри слід повторювати, адже це – необхідна умова розвивального ефекту.
Ейдетика - прекрасний засіб розвитку психічних процесів у дітей! Як часто можна пропонувати дітям завдання з ейдетики? Як Ви вважаєте, чи можливо перезавантажити дітей такими цікавими вправами?
ВідповістиВидалитиНе потрібно дуже часто використовувати завдання. Краще одну вправу виконувати через 1-3 години, ніж завчати по 4-5 разів.
ВидалитиЗмістовна та корисна інформація!
ВідповістиВидалитиДякую! Використовуйте у своїй професійній діяльності.
ВидалитиЗ якого віку можна навчати ейдетиці ?
ВідповістиВидалитиМожна розпочинати навчання з дітьми раннього віку.
Видалити