Образне мислення - основний вид мислення дитини-дошкільника. У найпростіших формах воно з'являється вже в ранньому: дитинстві, виявляючись у вирішенні вузького кола практичних завдань, пов'язаних з предметною діяльністю дитини, із застосуванням найпростіших знарядь. До початку дошкільного віку діти вирішують у думці тільки такі завдання, в яких дія, що виконується рукою або знаряддям, прямо спрямоване на досягнення практичного результату - переміщення предмета, його використання або зміну.
У дошкільному віці відбувається подальший розвиток наочно-дієвого мислення, формування елементів словесно-логічного мислення. Основною формою розумової діяльності дошкільнят є наочно-образне мислення.
Дошкільнята продовжують використовувати при вирішенні завдань наочно-дієве мислення, яке знаходиться в тісному зв'язку з практичними діями, що перетворюють пізнаваний предмет. Протягом дошкільного віку під впливом розширення практики дитини, зростаючих потреб, що спонукають його до постановки та вирішення більш різноманітних і складних розумових завдань, мовного розвитку, наочно-дієве мислення вдосконалюється, переходячи на більш високий рівень, що відрізняється такими особливостями:
Чудово викладена інформація! Чи спостерігається наочно-образне мислення у дорослих людей? Чи воно зустрічається лише у дітей дошкільного віку?
ВідповістиВидалитиНаочно-образне мислення в більшості спостерігається у людей, які причетні до професій, які пов'язані з творчістю.
ВидалитиДуже цікава та пізнавальна інформація! А як Ви вважаєте яке мисленння найбільше потрібно розвивати у дітей старшого дошкільного віку?
ВідповістиВидалитиЯ вважаю, що найбільше потрібно розвивати наочно-образне мислення.
ВидалитиЦікава та корисна інформація! Як Ви розвиваєте образне мислення дітей старшого дошкільного віку у своїй роботі?
ВідповістиВидалитиПропоную дітям малювати, працювати з конструкттором за зразком чи за власним задумом, складання пазлів, дидактичні ігри.
Видалити